Oι μαθητές της Στ Τάξης διδάχτηκαν τα βασικά στοιχεία αφήγησης και γραφής μιας ιστορίας μέσα από βίντεο, τραγούδια και δραστηριότητες. Υπήρξε συζήτηση και φύλλα εργασίας αναφορικά με τον τίτλο, την πλοκή, τα στοιχεία της δομή μιας ιστορίας όπως: χαρακτήρες, διλλήματα, σκέψεις, συναισθήματα, κορύφωση των δυσκολιών των πρωταγωνιστών και λύση αυτών.
Στη συνέχεια, οι μαθητές επέλεξαν τη φωτογραφία που τους ενέπνευσε από ειδικές ιστοσελίδες ( www.onceuponapicture.co.uk) του διαδικτύου και επινόησαν την δική τους ιστορία χρησιμοποιώντας την φαντασία τους, τα αγγλικά τους και την εφαρμογή Jumboard. Οι μαθητές εφάρμοσαν τις νέες γλωσσικές τους κατακτήσεις για να διηγηθούν τις ιστορίες που παρήγαγαν στην διαδικτυακή μας τάξη. H διαδικασία της δημιουργίας, και μοιράσματος των ιστοριών ενίσχυσε την ανταλλαγή απόψεων, το μοίρασμα προσωπικών εμπειριών και δημιούργησε κλίμα χαράς.
Μετά την ολοκλήρωση των διηγήσεων, δημιουργήθηκαν flipbooks και έγινε ψηφοφορία για την ανάδειξης της καλύτερης ιστορίας μέσα από τη εφαρμογή του pollmaker.com. Oι μαθητές διάβασαν τις ιστορίες των άλλων τμημάτων και ψήφισαν την ιστορία που τους εντυπωσίασε περισσότερο. Στο τελικό στάδιο έγινε ανταλλαγή απόψεων για τα στοιχεία μιας συναρπαστικής ιστορίας και συμφωνήσαμε ότι μερικές φορές αυτό είναι προσωπική επιλογή.
|