Στο πλαίσιο της διαθεματικής τους εργασίας "Κυκλοφοριακή Αγωγή", οι μαθητές της Β´ Δημοτικού, χρησιμοποιώντας γυαλιά και λογισμικό εικονικής πραγματικότητας (virtual reality), «οδήγησαν» ένα ποδήλατο και έκαναν έναν ασφαλή περίπατο στους δρόμους μιας εικονικής πόλης. Σε όλη τη διαδρομή εφάρμοζαν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας που είχαν από πριν συζητήσει. Η βόλτα ολοκληρώθηκε με την απονομή διπλώματος οδήγησης ποδηλάτου. Ήταν μια ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία!
|