Αρχική σελίδα  |  Πλοήγηση  |  Επικοινωνία       
   
Αναζήτηση:
Αρχική σελίδα | Τα νέα μας
 
Τα νέα μας
 'Ετος: 2022
Συμμετοχή μαθητών Δημοτικού στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας
 

Σήμερα, Πέμπτη 12 Μαΐου, μαθητές της Β’, της Δ’ και της ΣΤ’ Δημοτικού συμμετείχαν διαδικτυακά στο 11ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, σε έναν θεσμό μη διαγωνιστικό, που διοργανώνεται από το Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού (Π.Ε.ΚΕ.Σ.) Κρήτης υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Οι μαθητές της Β΄ Δημοτικού με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Πληροφορικής παρουσίασαν τις ψηφιακές εργασίες που έκαναν σχετικά με το δάσος. Τις ζωγραφιές που δημιούργησαν σε δύο διαφορετικά εργαλεία με θέμα τα δάση, τα συννεφόλεξα που έφτιαξαν χρησιμοποιώντας λέξεις που αφορούν το δάσος, τα ζώα και τα φυτά του δάσους, όπως και τις σχετικές ψηφιακές αφίσες που δημιούργησαν. Τέλος, εξήγησαν τον τρόπο με τον οποίο δημιούργησαν σε προγραμματιστικό περιβάλλον ένα παιχνίδι για τα ζώα του δάσους, καθώς και μια μικρού μήκους ιστορία με θέμα τη σωστή στάση των ανθρώπων απέναντι στα δάση. Με αυτόν τον τρόπο, τα παιδιά μας έστειλαν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο μήνυμα ευαισθητοποίησης σχετικά με την προστασία των δασών!

Οι μαθητές της Δ' Δημοτικού παρουσίασαν τον ψηφιακό θερμιδομετρητή που δημιούργησαν αξιοποιώντας την εκπαιδευτική πλατφόρμα MIT APP INVENTOR. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μετρά τις θερμίδες που προσλαμβάνει κάποιος από τα γεύματα τα οποία επιλέγει και υπάρχουν στη βάση δεδομένων του. Τα παιδιά αρχικά εξήγησαν τη διαδικασία που ακολούθησαν, για να σκεφτούν και να σχεδιάσουν την εφαρμογή. Έδειξαν τα βασικά κομμάτια κώδικα της εφαρμογής και εξήγησαν τη λειτουργία του. Στο τέλος έδωσαν την υπόσχεση ότι θα εμπλουτίσουν την εφαρμογή με περισσότερες λειτουργίες, ώστε να βοηθήσει τους ανθρώπους να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες!

Οι μαθητές της ΣΤ' Δημοτικού παρουσίασαν μια εφαρμογή που δημιούργησαν αξιοποιώντας το εκπαιδευτικό λογισμικό SCRATCH. Η συγκεκριμένη εφαρμογή μπορεί να αναγνωρίσει ένα ψηφιακό αντικείμενο το οποίο εισάγει ο χρήστης σε προκαθορισμένο πλαίσιο. Τα παιδιά αρχικά εξήγησαν τον τρόπο με τον οποίο ξεκίνησε η προσπάθειά τους… Επιδιώκοντας να προσεγγίσουν την τεχνητή νοημοσύνη – μηχανική μάθηση σκέφτηκαν ότι θα ήταν ενδιαφέρον να εκπαιδεύσουν τον υπολογιστή να αναγνωρίζει ψηφιακά αντικείμενα. Αυτό στο μέλλον θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια εφαρμογή η οποία θα βοηθά άτομα με προβλήματα όρασης να χειρίζονται ηλεκτρονικές συσκευές. Με αυτοπεποίθηση έκαναν παρουσίαση της εφαρμογής τους! Έδειξαν τις βασικές της λειτουργίες και κάποια κομμάτια από τον κώδικά της. Έκλεισαν υποσχόμενοι ότι θα συνεχίσουν να σκέφτονται και να υλοποιούν καινοτόμες εφαρμογές!

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη δημιουργικότητά τους!




 << Επιστροφή 
Η Ελληνογερμανική Αγωγή
Βαθμίδες εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικά τμήματα
Εργασίες μαθητών
Απόφοιτοι
Ερευνητική δραστηριότητα
Εκδηλώσεις
Εκδοτική δραστηριότητα
Εγγραφές νέων μαθητών
Θέσεις εργασίας
 Ενημερωτικό υλικό
Παρακαλούμε εισάγετε το e-mail σας για να λαμβάνετε ενημερωτικό υλικό.
το e-mail σας:
 Τα νέα μας
Βιβλία για τον ΟΕΔΒ
Τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας για το μάθημα της Φυσικής Ε' και Στ' Δημοτικού και Γερμανικών για το Γυμνάσιο είναι έργο των καθηγητών της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
συνέχεια
 
Εγκαταστάσεις
Τη σχολική χρονιά 2006-07 λειτούργησε στην Παλλήνη ένα υπερσύγχρονο και υψηλών προδιαγραφών σχολικό συγκρότημα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
συνέχεια
 
Εξετάσεις γερμανικής γλώσσας
Διεξαγωγή εξετάσεων
FIT 1 και FIT 2
του Ινστιτούτου Goethe στην Ελληνογερμανική Αγωγή.
συνέχεια
 
  Για σχόλια, παρατηρήσεις και ερωτήσεις στο: Copyright Ellinogermaniki Agogi 2022. All rights reserved