Οι μαθητές της Β´ Δημοτικού αναλαμβάνοντας για άλλη μια φορά τον ρόλο του μικρού επιστήμονα ασχολήθηκαν με το φαινόμενο της θερμότητας. Προσέγγισαν τις έννοιες της θερμοκρασίας και της θερμότητας και κατανόησαν τις διαφορές τους, κάνοντας υποθέσεις και πειράματα, συζητώντας και καταλήγοντας σε συμπεράσματα. Αναρωτήθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας του θερμόμετρου, κατασκεύασαν το δικό τους με απλά υλικά και το δοκίμασαν με πείραμα στην τάξη!
Στη συνέχεια, μέτρησαν και κατέγραψαν τη θερμοκρασία του αέρα στο προαύλιο του σχολείου σε εβδομαδιαία βάση αλλά και τη θερμοκρασία διαφόρων υλικών καθημερινής χρήσης. Έτσι συνέδεσαν την ποιοτική με την ποσοτική αναγνώριση του «θερμού» και «ψυχρού» σώματος.
Συγχαρητήρια στους μικρούς μας ερευνητές! Τους ευχόμαστε πολλές ακόμα ανακαλύψεις!
|