Αρχική σελίδα  |  Πλοήγηση  |  Επικοινωνία       
   
Αναζήτηση:
Αρχική σελίδα | Ερευνητική δραστηριότητα | Ανθρώπινο δυναμικό
 
Ανθρώπινο δυναμικό
Σοφοκλής Α. Σωτηρίου
Υπεύθυνος Έρευνας και Ανάπτυξης, Ελληνογερμανική Αγωγή

Ο Σοφοκλής Σωτηρίου έχει εργαστεί επί σειρά ετών στο CERN, στο ΕΚΕΦΕ "Δημόκριτος" και στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει εκπονήσει δύο διδακτορικές διατριβές στην Αστροφυσική Υψηλών Ενεργειών και στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Από το 1998 είναι υπεύθυνος του Τμήματος έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Έχει σχεδιάσει, υλοποιήσει και συντονίσει μεγάλη σειρά ερευνητικών έργων στη χρήση προηγμένων τεχνολογικών εφαρμογών στην εκπαίδευση και την κατάρτιση. Είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Επιστημών, του δικτύου Εμπειρογνωμόνων του Ευρωπαϊκού Δικτύου για την Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ευρωπαϊκού Δικτύου Μουσείων και Κέντρων Επιστημών, ενώ έχει διατελέσει μέλος της επιτροπής για τον σχεδιασμό του προγράμματος Επιστήμη και Κοινωνία για το 7ο Πρόγραμμα Πλαίσιο. Έχει συγγράψει περισσότερα από 100 άρθρα, 45 επιστημονικές δημοσιεύσεις και 45 αυτόνομα βιβλία.

Το πλήρες βιογραφικό του σημείωμα είναι διαθέσιμο στη διεύθυνση http://www.ellinogermaniki.gr/sotiriou

 
Stavros Savas

Stavros Savas received his BA in Physics in 1990 at the University of Athens, Physics Department, and his Ph.D. in Pedagogic, Didactic of Physics, in 1996 at the University of Athens, Pedagogical Department. Since 1992 he is the Head of the Science Department of Ellinogermaniki Agogi. In parallel he has been collaborating since 1992 with the Pedagogical Department of Athens University on the subjects Instruction of Physics and Organization of Curriculum for teachers in service training courses.

He has been active as project manager in many research projects, also EU funded projects as SOCRATES/COMENIUS, SOCRATES/ODL, SOCRATES/LINGUA and NETDAYS EUROPE. His research focuses on the application of new technologies in science education. He has also act as evaluator of the EC in the framework of SOCRATES/COMENIUS action.

 
Emmanouil Apostolakis
Manos Apostolakis is a physicist. He holds a PhD in Distance Learning and Science Education and a Master in Science Teaching from the University of Athens. He is currently a mentor – supervisor of post-graduate students’ Master thesis in the Greek Open University and in the Open University of Cyprus. He is also a high-school principal in the Greek private educational institution “Ellinogermaniki Agogi”. He is involved in pedagogical research in the R&D Dept of “Ellinogermaniki Agogi” in the fields of Distance Education and ICT in Education. He has a 15 years experience as a trainer (both in distance education and conventional in-service training programs) in the fields of ICT use in education and science teaching. He is also a writer of science textbooks.
 
Αλίκη Γιαννακοπούλου
Η Αλίκη Γιαννακοπούλου εργάζεται στην Ελληνογερμανική Αγωγή από τον Ιούνιο του 2014 σαν ερευνήτρια. Κάποια από τα έργα με τα οποία ασχολείται αυτή τη στιγμή είναι το RRI TOOLS και το Ark of Inquiry. Πριν εργαστεί για την Ελληνογερμανική Αγωγή είχε την θέση υπεύθυνης εξωτερικών σχέσεων για το εθνικό μουσείο επιστημών της Ολλανδίας, του Science center NEMO. Στο NEMO ασχολούνταν κυρίως με την δημιουργία νέων Ευρωπαϊκών προτάσεων και τη διαχείριση Ευρωπαϊκών έργων ενώ ήταν επίσης υπεύθυνη για εξεύρεση πόρων για το μουσείο. Πριν εργαστεί για το NEMO ήταν υπεύθυνη συνεδρίων και επικοινωνίας για το Ευρωπαϊκό δίκτυο διαδραστικών κέντρων και μουσείων επιστημών ( Ecsite) και κατά την παραμονή της εκεί εργάστηκε σε πλήθος ευρωπαϊκών έργων. Στο παρελθόν έχει επίσης εργαστεί στην Αγγλία στον εθνικό οργανισμό χρηματοδότησης έρευνας. Διαθέτει πτυχίο περιβαλλοντολόγου από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και μεταπτυχιακό πάνω στην επικοινωνία της επιστήμης από τον Πανεπιστήμιο Δυτικής Αγγλίας και το Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ.
 
Νίκος Ζυγουρίτσας
Ο Νίκος Ζυγουρίτσας εργάζεται στην Ελληνογερμανική Αγωγή από το Μάιο του 2014. Αποφοίτησε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με πτυχίο στις Επιστήμες της Αγωγής (Παιδαγωγικό Τμήμα Επιστημών της Αγωγής και Προσχολικής Εκπαίδευσης) και απέκτησε μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής στις Επιστήμες της Αγωγής και της Ψυχολογίας από το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελλών (Εκπαιδευτική Τεχνολογία), Εργάστηκε ως ερευνητής του εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Εφαρμοσμένης Έρευνας στη Ψυχολογία στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Βρυξελλών (1999-2000) και ως βοηθός στα online μαθήματα του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στο Πανεπιστήμιο της Mons. Για τρία χρόνια εργάστηκε ως Καθηγητής Πληροφορικής στο δευτεροβάθμιο τμήμα του Ευρωπαϊκού Σχολείου III (Ixelles) των Βρυξελλων (2000 - 2003). Από το 2003, εργάζεται ως επιστημονικός συνεργάτης ελληνικών και διεθνών οργανισμών σε πολλά ευρωπαϊκά και εθνικά ερευνητικά προγράμματα εφαρμογής νέων τεχνολογιών σε ποικίλα μαθησιακά περιβάλλοντα, ψηφιακών αποθετηρίων, e-learning και δια βίου μάθησης και επιμόρφωσης.
 
¶ννα Ζωάκου
Η ¶ννα Ζωάκου εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής από το 2005. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στις καινοτόμες εφαρμογές της τεχνολογίας τόσο στην τυπική όσο και στην άτυπη μάθηση. Έχει εργαστεί σε σειρά εθνικών και Ευρωπαϊκών ερευνητικών έργων με ιδιαίτερη έμφαση στα δίκτυα απομακρυσμένων σχολείων, στα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης καθώς και στη σύνδεση του σχολείου με τον κόσμο της εργασίας. Είναι πτυχιούχος του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας και Γλωσσολογίας, με Mεταπτυχιακό στην Πολιτική Επιστήμη και την Κοινωνιολογία και Διδακτορικό Δίπλωμα στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.
 
Βασίλης Καραμαούνας
Ο Βασίλης Καραμαούνας γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στις Βρυξέλλες. Είναι Νομικός, απόφοιτος του Πανεπιστημίου του Essex (1999) με πτυχίο στο Αγγλικό και Ευρωπαϊκό Δίκαιο (LL.B in English and European Laws) και μεταπτυχιακό στα Πνευματικά και Βιομηχανικά Δικαιώματα (LL.M in Industrial and Intellectual Property Law) από το University College London (2000) και στο Management από το Vrije Universiteit Brussel (2001). Την περίοδο 2002-2004 εργάστηκε ως Σύμβουλος Κοινοτικών Προγραμμάτων στην εταιρεία ELYROS S.A, ενώ το 2004 εντάχθηκε στο δυναμικό της εταιρείας ΖΗΝΩΝ Α.Ε. Ρομποτικής και Πληροφορικής όπου ίδρυσε και οργάνωσε το τμήμα Συμβολαίων και Οικονομικών έργων Έρευνας και Ανάπτυξης του οποίου ήταν και επικεφαλής. Το 2008 ανέλαβε καθήκοντα εσωτερικού ελεγκτή της εταιρείας. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στον τομέα της οικονομικής και νομικής διαχείρισης εθνικών ("Ανταγωνιστικότητα", "Κοινωνία της Πληροφορίας", "Ήχος, Εικόνα, Γλώσσα", ΠΕΠ, ΠΑΒΕΤ κ.α.) αλλά και ευρωπαϊκών (FP6, FP7, IST, eCONTENT, eCONTENTplus, eLEARNING, MEDIA, LLP, ICT-PSP κ.α.) έργων Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης ενώ έχει διαχειριστεί, είτε ως συντονιστής είτε ως εταίρος, περισσότερα από 60 έργα. Από τον Φεβρουάριο του 2009 αποτελεί μέλος της ομάδας ερευνητικών έργων της Ελληνογερμανικής Αγωγής και είναι υπεύθυνος για την οικονομική και νομική διαχείρισή τους.
 
Παύλος Κουλούρης
Ο Παύλος Κουλούρης είναι απόφοιτος Φιλολογίας με κατεύθυνση σπουδών στη Γλωσσολογία (Πανεπιστήμιο Αθηνών, 1994). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές και έρευνα στο Institute of Education - University of London της Βρετανίας (1996-2001), ειδικευόμενος στο πεδίο των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση, αλλά και διευρύνοντας τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σε περιοχές της εφαρμοσμένης γλωσσολογίας, της κοινωνικής σημειολογίας, της μάθησης των φυσικών επιστημών και της δια βίου μάθησης. Η εργασιακή του εμπειρία (1997-2001 στη Βρετανία, 2001-σήμερα στην Ελλάδα) περιλαμβάνει τη διδασκαλία σε γλωσσικά και ανθρωπιστικά γνωστικά πεδία και την ακαδημαϊκή και εφαρμοσμένη έρευνα στους τομείς της εκπαιδευτικής καινοτομίας και της διά βίου μάθησης. Από το 2004 εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής έχοντας ως κύρια ερευνητικά αντικείμενα τη διά βίου μάθηση ως καταλύτη ανάπτυξης των απομακρυσμένων περιοχών, την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στη εκμάθηση γλωσσών και στην εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες, την οργάνωση του ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου και τις συνέργειες τυπικής και άτυπης μάθησης.
 
Eugenia Kypriotis
Eugenia Kypriotis holds a degree from the History and Philosophy of Science Department of the University of Athens and a Masters Degree (MSc) on Science Communication from Imperial College London. Her career path started in a Greek NGO, as a Project Manager, dealing with the spread of science to public. Later on, she worked at the Greek Ministry of Education with the team of the General Secretary as an external associate and the following years she was engaged as Special Associate to the Greek Prime Minister, in the "Innovation and Good Practices Unit", where she worked on the technology and new media integration in the Greek educational system. Her field of interest was mainly the exploration and the adaptation of worldwide educational good practices and their adjustment to the Greek curriculum. She has been working in the team of the Research and Development department of "Ellinogermaniki Agogi" since November 2012, concentrating on large scale implementation projects and in the science teachers' training in the adaptation of eLearning.
 
¶γγελος Λαζούδης
Ο ¶γγελος Λαζούδης είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1994). Το 2000, απέκτησε τον μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών Masters στη Φυσική από το Πανεπιστήμιο Temple στη Φιλαδέλφια των Ηνωμένων Πολιτειών. Κατά την διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών του εργάστηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Temple πραγματοποιώντας έρευνα στον τομέα της λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού (fMRI).
Το 2005 του απονεμήθηκε από το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Temple o Διδακτορικός Τίτλος σπουδών στην Κβαντική Οπτική/Φασματοσκοπία για την διατριβή του με θέμα : "Ηλεκτρομαγνητική επαγώμενη διαφάνεια σε διατομικά μόρια και φασματοσκοπικές εφαρμογές". Κατά την διάρκεια των σπουδών του δίδαξε εργαστήρια (1997-2003) και μαθήματα Φυσικής (2003-2005) σε προπτυχιακό επίπεδο. Από το 2005 και έως το τέλος του 2007 εργάστηκε ως μεταδιδακτορικός υπότροφος Marie-Curie στο ϊδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ηράκλειο της Κρήτης. Αποτέλεσε μέλος της ομάδος του Dr. von Klitzing με κύριο αντικείμενο την έρευνα σε συμπύκνωμα Bose-Einstein.
Από τον Δεκέμβριο του 2007 ανήκει στο προσωπικό του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμναικής Αγωγής υπεύθυνος ερευνητικών έργων που σχετίζονται με την δημιουργία εκπαιδευτικών βιβλιοθηκών και με εφαρμογές νέων τεχνολογιών (φορετά υπολογιστικά συστήματα, επαθξημένη πραγματικότητα κτλ) στην διδασκαλία των φυσικών επιστημών.
 
Βασιλική Μαρκάκη
Η Βασιλική Μαρκάκη αποφοίτησε από το τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά (2005), και σπούδασε Ιστορία της Τέχνης στο Deree College (ACG). Το 2006 πήρε το πρώτο μεταπτυχιακό της σε Arts Management από το London City University, και το 2007 συνέχισε με δεύτερο μεταπτυχιακό σε Museum and Gallery Management στο ίδιο πανεπιστήμιο. Έχει συνεργαστεί με το Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας και το Ελληνικό Γραφείο Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σε θέματα σχεδιασμού εκπαιδευτικών δράσεων. Ειδικεύεται στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων που συνδέουν την άτυπη με την τυπική μάθηση, στην περιβαλλοντική εκπαίδευση καθώς και στη χρήση τεχνολογίας για την ανάπτυξη διαδραστικών δραστηριοτήτων. Από το 2011 εργάζεται στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
 
Georgios Mavromanolakis
Dr. Georgios Mavromanolakis graduated from the University of Athens with a Bachelor’s Degree in Physics and a Master’s Degree in Nuclear and Particle Physics. He did his Ph.D. at CERN (European Organization for Nuclear Research) in Geneva-Switzerland. His thesis was on the development and design of a tungsten/quartz-fiber calorimetric detector, which is now in operation at the CMS experiment at the Large Hadron Collider. From Aug 2003 until Jul 2008 he was a Research Associate at the High Energy Physics Group of the University of Cambridge, Cavendish Laboratory, Cambridge UK. As a member of international scientific collaborations he worked on the research and development of innovative calorimetric detector technologies for next generation high energy physics experiments. He led the various phases of the R&D programmes, from conceptual design and computational simulation of detector systems, to preparation of testing of prototypes, experimental operation and data analysis. He conducted experimental test campaigns at various research accelerator facilities at DESY/Hamburg-Germany, CERN/Geneva-Switzerland and Fermilab/Chicago-USA. While being employed by the University of Cambridge he was awarded the International Fellowship of the Fermi National Accelerator Laboratory in USA to continue his research as a Guest Scientist of the Division of Experimental Physics Projects (from Jan 2007 until Jan 2009). From Mar 2009 until Dec 2011 he joined CERN as a Research Scientist/Fellow working on the R&D of novel scintillating crystal materials with applications in the fields of particle physics, medical imaging and homeland security. Also as a member of the CMS Collaboration he participated in the data analysis of the experiment and in the preliminary upgrade studies of its detectors. In 2012 he was a Visiting Professor at the University of Cyprus where he taught at the Department of Electrical and Computer Engineering and at the Department of Physics. In Sep 2012 he joined the Research and Development Department of Ellinogermaniki Agogi as a researcher and project manager of EU funded projects on science, technology and education.
 
Katerina Riviou
Katerina Riviou holds a M.Sc. in eLearning, from the Department of Technology and Digital Systems, University of Piraeus, and has attended the Training Programme for Teachers in School of Pedagogical and Technological Education (ASPETE). From 2003 she has participated in several R&D projects related to education and training under the IEE, CIP, eContent Plus, eTen, Education & Culture ELearning Programme and Lifelong Learning Programme as a Research Assistant or Project Manager. She has attended and participated as tutor in Seminars and Workshops on Information Technology in Education and has several publications in national and international conferences. She has also teaching experience in the field of ICT in primary education as well as in vocational training institutions. She is currently working at the R&D department of Ellinogermaniki Agogi.
 
Δημήτρης Ρώσσης
Ο Δημήτρης Ρώσσης είναι απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στο Institute of Education, University of London. Από το Σεπτέμβριο του 2011 εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής ως ερευνητής. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν: την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τη χρήση καινοτομιών στην διδακτική των Φυσικών Επιστημών και της δημιουργικότητας στην εκπαίδευση. Έχει εργαστεί για την ανάπτυξη κατευθυντήριων γραμμών, Αναλυτικών Προγραμμάτων και υποδειγματικών πρακτικών τα οποία ενισχύουν τη δημιουργικότητα στην Προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία, καθώς και τη σύνδεση της έρευνας με την επιχειρηματικότητα στη σχολική τάξη.
 
Dagmar Schäffer

Η Dagmar Schaeffer αποφοίτησε το 1985 από το Πανεπιστήμιο του Bamberg στη Γερμανία με πτυχίο (Magister) στη Γερμανική Φιλολογία. Ενδιάμεσα, σπούδασε Πορτογαλική Φιλολογία και Ιστορία στο Πανεπιστήμιο της Λισσαβόνας, Πορτογαλία (1981-1982) και κατόπιν συνέχισε μεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Brown των ΗΠΑ, απ΄ όπου έλαβε δίπλωμα Master of Arts σε Πορτογαλικές Σπουδές και Δίγλωσση Εκπαίδευση το 1987. Κατά την διάρκεια των σπουδών της στο Brown εργάσθηκε ως καθηγήτρια Γερμανικών καθώς και και ως ερευνήτρια (Graduate Research Assistant) στην Eρευνητική Βιβλιοθήκη John Carter Brown.

Το 1989 επέστρεψε στην Γερμανία και ως το 1991 εργάσθηκε στο Πανεπιστήμιο του Paderborn ως Διευθύντρια Διεθνών Σχέσεων, υπεύθυνη για ανταλλαγές φοιτητών και ερευνητών, συντονίστρια των (τότε νέων) Ευρωπαϊκών έργων Erasmus, Tempus, κλπ. και υπεύθυνη του Διεθνή Ξενώνα του Πανεπιστήμιου.

Από το 1992, εργάζεται ως εκπαιδευτικός στην Ελληνογερμανική Αγωγή, και είναι υπεύθυνη για τις εξετάσεις γερμανικής γλώσσας της Συνόδου των Υπουργών Παιδείας και Πολιτισμού της Γερμανίας (Deutsches Sprachdiplom der KMK). Εδώ και εννιά χρόνια, συνεχίζοντας να διδάσκει στο Γυμνάσιο και το Λύκειο της ΕΑ, συνεργάζεται με το Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης, όπου συντονίζει και συμμετέχει σε ερευνητικά έργα με αντικείμενο την ανάπτυξη νέων εργαλείων και μεθόδων διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών.

 
Πέτρος Στεργιόπουλος
O Πέτρος Στεργιόπουλος αποφοίτησε από το Ωδείο Αθηνών με Δίπλωμα Πλαγιαύλου ¶ριστα Παμψηφεί (τάξεις Δ. Φωτόπουλου και Ουρς Ρούτιμαν) το 2002. Ως καθηγητής Φλάουτου & Μουσικής Δωματίου με ποικίλη και μακρά εμπειρία στην παιδαγωγία του Φλάουτου δίδαξε τόσο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση όσο και στον ιδιωτικό τομέα. Ως μέλος του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής, επικεντρώνεται στην έρευνα της παραστατικής διάστασης της Μουσικής ως εκπαιδευτικής πράξης μέσα από τη χρήση καινοτόμων ΤΠΕ στην εξ αποστάσεως διδασκαλία μουσικών οργάνων. Ως συντονιστής απ' ευθείας πολυμεσικών ροών μουσικής εκπαίδευσης, ειδικεύεται στην ανάπτυξη πρακτικών «σύμπραξης» σε διαδραστικά περιβάλλοντα.
 
Φάνη Στυλιανίδου
Η Φάνη Στυλιανίδου είναι απόφοιτος του Φυσικού τμήματος του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές κι εκπονήσει διδακτορικό στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών, στο Institute of Education, University of London. Έχει εργαστεί ως ερευνήτρια σε δύο μεγάλα ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα, που αντίστοιχα ασχολήθηκαν με την εφαρμογή εκπαιδευτικών καινοτομιών από εκπαιδευτικούς των φυσικών επιστημών και την ανάπτυξη ενός ανοιχτού λογισμικού για συνεργατικές δραστηριότητες μοντελοποίησης. Η εργασιακή εμπειρία της στην Ελλάδα επίσης περιλαμβάνει τη διδασκαλία στο τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου του Αιγαίου, καθώς και τη θέση της ε8νικής συντονίστριας του προγράμματος του ΟΟΣΑ «Προσέλκυση, κατάρτιση και στήριξη των εκπαιδευτικών». Έχει ενεργήσει ως σύμβουλος για τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης του ΟΟΣΑ στο Παρίσι, συμμετέχοντας στο σχεδιασμό και τη διαχείριση του προγράμματος "Improving School Leadership". Μέχρι πρόσφατα κατείχε τη θέση της υποδιευθύντριας του Κέντρου Επιμόρφωσης στις Φυσικές Επιστήμες του Λονδίνου (Science Learning Centre London) και συνδιεύθυνε το τριετές ερευνητικό πρόγραμμα "Understanding Participation in post-16 Mathematics and Physics", με βάση το Institute of Education, University of London. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα στον τομέα της Διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών περιλαμβάνουν: την επαγγελματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τις στάσεις των μαθητών, τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές στην ανάγνωση εικόνων, τη χρήση προγραμμάτων μοντελοποίησης στη διδασκαλία, τη διδασκαλία της ενέργειας.
 
Αργύρης Τζικόπουλος
Ο Αργύρης Τζικόπουλος είναι πτυχιούχος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά (2003). Κατέχει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Ηλεκτρονική Μάθηση από το Πανεπιστήμιο Πειραιά (2007). Έχει εργαστεί ως βοηθός έρευνας και διοικητικής υποστήριξης σε Ευρωπαϊκά και εθνικά έργα στο Εργαστήριο Πληροφορικής του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Επίσης έχει εργαστεί σαν εκπαιδευτής στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευση (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε) σε θέματα Παιδαγωγικών Εφαρμογών στην Εκπαίδευση και θέματα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας - Multimedia. Από το 2009 εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής με κύριο ερευνητικό αντικείμενο τα προσαρμοστικά και ευφυή εκπαιδευτικά πολυμέσα, τα μαθησιακά αντικείμενα και τα μεταδεδομένα μάθησης, και τις online τεχνολογίες που υποστηρίζουν μαθησιακές κοινότητες.
 
Ελευθερία Τσουρλιδάκη
Η Ελευθερία Τσουρλιδάκη είναι απόφοιτος του τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης με ειδίκευση στην υπολογιστική Φυσική. Το 2008 πήρε το μεταπτυχιακό της δίπλωμα ειδίκευσης στην Αστροφυσική και Μηχανική από το τμήμα Φυσικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η ερευνητική της δραστηριότητα αφορά τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας στο πλαίσιο των θετικών επιστημών βασιζόμενη στη χρήση των νέων τεχνολογιών αλλά και στη μέγιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών. Η εργασιακή της εμπειρία περιλαμβάνει τη διδασκαλία των μαθημάτων φυσικής, χημείας και μαθηματικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Εργάζεται στο τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής από τον Ιανουάριο του 2010 με κύρια ασχολία τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών σεναρίων που εστιάζουν στη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών καθώς και την κατάρτιση εκπαιδευτικών στη χρήση νέων τεχνολογιών.
 
Ελένη - Μαρία Χελιώτη
Η Ελένη – Μαρία Χελιώτη αποφοίτησε από το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών (Φιλοσοφική Σχολή, Πανεπιστήμιο Αθηνών) και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην εφαρμογή των μεθόδων της κοινωνιολογικής έρευνας στην εκπαίδευση (ΜPhil in Educational Research) από το Πανεπιστήμιο του Cambridge. Από το 2006 ως το 2012 εργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, στη Μορφωτική και Αναπτυξιακή Πρωτοβουλία, στο Δίκτυο Σχολικής Καινοτομίας, στο Ίδρυμα Λαμπράκη καθώς και σε ιδιωτικούς φορείς συμβούλων Έρευνας και Ανάπτυξης στο πλαίσιο εθνικών και ευρωπαϊκών προγραμμάτων που εστιάζουν στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου, στον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς, στην ανάπτυξη της σχολικής μονάδας, στην εισαγωγή και διαχείριση της καινοτομίας στο σχολείο, στη δικτύωση σχολικών μονάδων, στη διαμόρφωση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου από εκπαιδευτικούς και στην αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Από το 2012 εργάζεται στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής για τα έργα "Open Discovery Space: A socially-powered and multilingual open learning infrastructure to boost the adoption of eLearning resources" (EC ICT Policy Support Programme) και IGUANA "Improving School Governance Using an Action Learning Approach" (LLP- Comenius).
 
 
Η Ελληνογερμανική Αγωγή
Βαθμίδες εκπαίδευσης
Εκπαιδευτικά τμήματα
Εργασίες μαθητών
Απόφοιτοι
Ερευνητική δραστηριότητα
Τμήμα έρευνας και ανάπτυξης
Ευρωπαϊκά και διεθνή προγράμματα
Εθνικά προγράμματα
Εκδόσεις
Ομιλίες / Παρουσιάσεις
Συνεργασίες / Δίκτυα
Συνέδρια
Ανθρώπινο δυναμικό
Δρώμενα
Εκδοτική δραστηριότητα
Εγγραφές νέων μαθητών
Θέσεις εργασίας
 Ενημερωτικό υλικό
Παρακαλούμε εισάγετε το e-mail σας για να λαμβάνετε ενημερωτικό υλικό.
το e-mail σας:
 Τα νέα μας
Βιβλία για τον ΟΕΔΒ
Τα βιβλία του Υπουργείου Παιδείας για το μάθημα της Φυσικής Ε' και Στ' Δημοτικού και Γερμανικών για το Γυμνάσιο είναι έργο των καθηγητών της Ελληνογερμανικής Αγωγής.
συνέχεια
 
Εγκαταστάσεις
Τη σχολική χρονιά 2006-07 λειτούργησε στην Παλλήνη ένα υπερσύγχρονο και υψηλών προδιαγραφών σχολικό συγκρότημα για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.
συνέχεια
 
Εξετάσεις γερμανικής γλώσσας
Διεξαγωγή εξετάσεων
FIT 1 και FIT 2
του Ινστιτούτου Goethe στην Ελληνογερμανική Αγωγή.
συνέχεια
 
  Για σχόλια, παρατηρήσεις και ερωτήσεις στο: admin@ea.gr Copyright Ellinogermaniki Agogi 2014. All rights reserved